روانشناسی

معرفی تکنیکهای جدید برای آرامش اعصاب

روانشناسی

معرفی تکنیکهای جدید برای آرامش اعصاب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

گروهی از مردان خوب میتوانند مدرسه، دانشگاه و جهان را تغییر دهند. هر مرد پروسه ای در حال پیشرفت است در اینجا 30 ویژگی یک مرد خوب را که هرکسی میتواند رشد کند و به آن برسد را بررسی می کنیم.

Ù?رد Ø®Ù?Ø´ اخÙ?اÙ?

    1. او دارای شخصیت یکپارچه و ساده است: یک مرد خوب کمتر صحبت و بیشتر عمل میکند. منشاء لاتین “یکپارچگی ” به معنای کامل است و هنگامی استفاده میشود که یک پسر جذاب است، روابط اجتماعی خوب دارد. همه جای مفید می رود، او یک آدم مشخص است.
    2. او متعادل است: خانواده و دوستان همیشه برای او در اولویت اول هستند. زمان خود را اولویت بندی می کند و برای آینده برنامه دارد و در بسیاری از زمینه ها خوب است. او یک مرد دوران مدرن است.
    3. او اعتماد به نفس دارد: نه طوری که باعث بی برنامگی گردد. او نسبت به خود عزت نفس دارد و معتقد است که او سزاوار بهترین است.
    4. او شجاع است: بدنبال خواسته هایش است. حتی اگر در مورد رسیدن به آن تردید داشته باشد. او در مورد نزدیک شدن به زنها و شروع گفتگو نگرانی ندارد.
    5. او شنوده است: مرد خوب نگران تن صدای خود نیست. او تپق نمیزند و از قانون که 75 درصد از زمان باید گوش داد پیروی میکند.
    6. او ابتکار عمل دارد: مرد خوب یک رهبر است و شروع کننده روابط است.
    7. او ریز بین است: اگر چه برای مرد سخت است ولی یک مرد خوب سعی میکند تا بر همه چیز اشراف و سازماندهی داشته باشد. وقتی به دنبال دختر رویاهایش می آید، او کوچکترین مسایل را در مورد او میداند.
    8. او احترام خود را دارد و به همه احترام می گذارد: او بر آنچه می خواهد باشد، تمرکز می کند و با خود گفتگوی مثبت درونی ایجاد می کند. یک پسر خوب است آرام و بخشنده است.
    9. او خود را به چالش می کشد: که یک مرد بهتر باشد اکثر مردان به این باورند که نیاز به مبارزه و غلبه بر دیگران دارند. یک مرد خوب درک می کند که با غلبه بر خود از درگیری و ضرب و شتم هر کس دیگری خود داری کند.
    10. او متعهد و عملگرا است: او صریح وحرف میزند و در پس حرف منظورش را بیان نمیکند. او از طریق کلام باهمه حتی افرادی که قبول ندارد ارتباط برقرار میکند. او در روابطش وفادار است.

...

برای مطالعه ادامه متن بر روی لینک اصلی زیر کلیک کنید:

یک مرد خوش اخلاق چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

  • ۹۸/۰۴/۰۹
  • سوگند شهابی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی